Friday, November 6, 2009

又来了

都是迟了还不睡惹的祸,害我又emo了。haiz.... 我就是这样,死性不改。
已经好几个月没看到你们了,很想念你们。你们呢?也许又是我自以为自己很重要吧!
你们,跟我在一起/ 放假没事做/ 要我帮忙时就懂我林锦泓是谁?过后就不认识了,从来没找过我,只有我找你们的。算了吧~


这是好朋友?




这些呢?






我知道我的想法很小孩子化。大家都在忙,但是难道有这么忙吗?!有时候我真的觉得自己很笨,哈哈... 不想说了,以免招惹话题。

你有多久没找我了?



5 comments:

Anonymous said...

Friends are forever especially those who had grown up together with you. However, do not feel depress when they are not around. Each of you have your own rainbow to chase or dream to pursue. And the process could be tiring and time demanding.. Therefore, when you go down the memory lane, always think of good things that could bring back sweet thoughts instead of indulging in emoing.. ;D

just a passer by.. :)

Jin Hong said...

thank you very much passer-by.
Thx a lot for the sincere advises, i get wat u mean.
Live happily n appreciated wat i have now.
=)

Anonymous said...

有缘千里能相见,无缘对面不相识。 ^_^

缘散则散,缘聚则聚。一切随缘吧。 lol XD

Jin Hong said...

有很多东西不是只靠缘分的,而是靠自己去争取。 =)

Anonymous said...

争取包含于缘分里,有缘分才能够争取。
争取成功了,也未必长久。
多么喜欢都好,最后都要分开。
或许有缘再见,或许无缘永别。

现实本来就那么残酷,珍惜好现在比较实际。
唉~往事只能回味。

Post a Comment