Friday, October 3, 2008

十九岁的生日,永远的感动~

19th 的生日对我来说应该是最劳师动众的一次吧, 也是我最开心的一次。非常感谢为我做了这么多东西的你们以及你们的祝福。谢谢你们...

Special thanks to: ( i arranged in descending order)

1)siew may:我很清楚的知道你为我做了很多东西,而且很多事情都是你一手包办的,只是你没有说出来。虽然我生日的时候你并不在,但是你的祝福对我来说已经超越了一切。所有的感动以及回忆我都会铭记于心。衷心地谢谢你!

2)jerry: You really make me so surprise and touch. I don't know where u get the cake as 1st october all shops seem closed because of hari raya. Thank you very much dude ! I appreciate it very much...

3)da ping: 你也做了很多东西对吧?只是你也没有说出来。帮忙策划、帮忙收集comment、帮siew may准备。你都静静地做。我是知道的,我全收在心里了。Lol...非常感谢你!=>

4)zhi chen: 你应该会说你并没有做任何东西吧。哈哈...其实也对,you dont even remember my birthday. Lol... 无论如何,我还是要谢谢你,常听我发牢骚、给我劝告+ ..... (我知道你也有做一些东西的。hehe..)也许朋友对你来说并不算什么,但是我想告诉你我珍惜你这个好朋友。


5)chiao pei: 你亲手做的生日卡,存满了你的心意以及心思。我知道你花了很长的时间做的,我会好好的收藏起来。(i know u at jerteh when my birthday,but u sure got ur reason rite?)我可以谅解的。Thank you so much ! ^^

6)chi yin: 我收到你寄来的卡片以及书签了,非常精致。你一定花了很多心思以及时间吧。你不要再说你的礼物不值钱了+没有人要之类的话了。因为你的心意对我来说已经是无价之宝了。谢谢你!

7)min cheer: U sacrifice a lot of ur time because of my birthday. I know u helped in many things. Organize something is not that easy right ? Thanks for ur concern, ur advice and everything u did !

8)pei shang: U are really quite annoying leh, haha.... dont so siao lar u (joking only). Anyway, thanks a lot for ur cake. I know it's ur 一番心意。I think u love chocolate cake right ? because u ate so much.Wakaka... Thank you a lot !

9)sin jiang: U are the only who wish me via phone every year birthday. Although it is just a simple phone call, it means a lot for me. Really appreciate it ! thank you...

Thanks to qiao rou, yun huan, teck yang, whay chiat, chee li, ah kam, jing xiang, su ting, zhong yi, heng yan, chung sang, jia ming, suan yean, shyue xian, ah bak, eng hui, hui chin, wei lun, yee sin, ing thynn, mia yang, teck horng, chee wei, pei fang, kai xiang, siew ping, yu yang, hong hwa, kee chien, yue phing, Zean (Ns), John (Ns)....... (sorry if i miss anyone) Thanks for ur wish and everything u did ! ^^

Conclusion:其实,很多事情我都知道、看到、感觉得到。我选择了沉默因为我把它们都收进心里了。为朋友庆祝生日也许不是一件非常难的事,但是有多少人愿意这么做呢?有多少人会有这个心意、心思呢?我常跟你们(especially my best friends)讨生日礼物是因为我想知道自己在你们心中的地位。其实,礼物对我来说并不是一切,你们给我的友情已经是我最好最好的生日礼物了。真的非常珍惜、感激你们为我所做的一切!Thank you so much !

0 comments:

Post a Comment